Publisher Theme
Art is not a luxury, but a necessity.

Срам! Компаньонка откри Седмицата на модата в София

„Venetta Fashion house за първи път на сцената на Sofia Fashion week 2024“ Така гръмко модното събитие рекламира бранда на пишман дизайнерката, но пък успешна порно актриса Венета Шкодрова. Поредната менте колекция на 28-годишната компаньонка ще бъде представена на „Вечер в подкрепа на студентски колекции и дебютиращи дизайнери“.

Както по-рано разкриха от Blife, брандът на Шкодрова всъщност е добре структуриран параван за креватните изпълнения на пловдивчанката. Докато талантливи модни дизайнери драпат със зъби и нокти да се докажат на родния пазар, силиконовата секс бомба пробива с къртовски труд на колене под нечие бюро.

Лошо няма, коментират в бранша, но да се промотират ментета пред младото поколение и да се толерира подобен тертип на работата, е меко казано престъпно. „Внушава се на тийнейджърите, че такива марки са луксозни, модерни и едва ли не – най-новия тренд, докато лайфстайлът на създателките им е в сферата на най-древната професия“, възмущават се в модните среди.

Наскоро в световния сайт за мръснишки видеа „Хамстер” беше пуснат анонс за предстоящ филм на Венета Шкодрова, като на лентата виждаме демонстрация на секс уменията ѝ с клиенти.

Слуховете носят, че собственичката на измислената марка Venetta Fashion house прибира по 1000 лева на нощ. Но не от шиене на рокли, а от събличане на дрешки най-често по време на честите й воаяжи в Дубай.

Ясно е, че марката на Шкодрова няма да просъществува дълго, когато „клиентите“ й се сблъскат с менте качеството. Въпросът тук обаче е защо подобни покварени брандове трябва да се рекламират и подкрепят от реномирано събитие като Седмицата на модата в София. Може би наред с капманията „FIGHT FAKE“, която прокламират срещу модни фалшификати, от Sofia Fashion week трябва да създадат и кампания „FIGHT PORN“…

Прегледана: 405

Коментарите са затворени.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече