Publisher Theme
Art is not a luxury, but a necessity.

Вижте 3-те тайни на Селена Гомес за перфектна фигура!

1. Без претегляне

Никога не съм я претегляла – каза Селена. „Не вярвам в везните – просто не мисля, че е здравословно.„Определено виждам разликата и другите хора също могат“, каза тя. „Но в крайна сметка тялото, което се храни добре и работи, ще изглежда по-добре, защото е здравословно.“

2. Без диети.

Няма нищо, което да е забранено, когато става въпрос за храна, просто похапва по-малко от нея. „Искам да живея живота си като французин“, каза Селена. „Животът е твърде кратък, за да не се наслаждаваме на храната.“

3. Преминете от бързо хранене към пълноценна храна.

Промяната на хранителните навици на Селена е помогнала много за оформянето на нейната физика. „Тя реагира много бързо. Почти не правим упражнения за коремни мускули и два дни по-късно си казвам: „Уау!“, казва фитнес инструкторът на Селена – Ейми.

Ейми включва повече пълноценни храни и здравословни органични съставки в ястията на Селена. Ето разбивка на това, което Селена може да яде за един ден:

Закуска: Половината от здравословна закуска – бурито от бъркани яйца, чоризо, авокадо, ориз и боб; или пълномаслено гръцко кисело мляко и гранола.

Обяд: „Силова салата“ от пуешко, авокадо, боб, с домашен дресинг от червен винен оцет, зехтин, дижонска горчица и лимонов сок.

Вечеря: Купа Терияки с азиатски маринована краставица, сьомга или пиле, авокадо и сос Терияки върху ориз; или суши.

Селена също има сокоизстисквачка в съблекалнята си, за да може да изпие сок, преди да излезе на сцената. Ейми си прави сокове от краставици, моркови, зеле и джинджифил.

Прегледана: 2010

Коментарите са затворени.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече