Publisher Theme
Art is not a luxury, but a necessity.

Диетата на 74-годишната Шер ВЗРИВИ света! (Вижте я ТУК с меню по дни)

Шер е сред не остаряващите емблеми на световния шoyбизнес. Атрактивната арменка през май навършва 74 години, но изглежда като 30-годишна, а с шеметната си визия слага в малкия си джоб всички прохождащи актриси и певици в Холивуд.

През последните години звездата се придържа към специално разработен за нея режим, благодарение на който не наддава нито грам и тежи перфектните 53 кг за своя ръст.

 „Спрях захарта, алкохола, хляба и брашното. Не консумирам ядки, шоколад и авокадо, което ми е любим плод“, пояснява певицата.

„На ден е позволено да приемам само 25 грама мазнина, а месо мога да хапвам само четири пъти в седмицата“, разкрива за режима си още певицата.

По време на диетата закуската й се състои от чаша черно кафе и плодове. Обядът включва две твърдо сварени яйца, салата от прясно зеле, подправена с лъжичка зехтин, а за пиене – чаша доматен сок. Вечерята е варена риба, салата от прясно зеле, а за десерт – плодове.

На следващия ден певицата изяжда две бисквити със сутрешното кафе и чаша кисело мляко. Обядът е салата от пресни зеленчуци, вечерята – ориз със зеленчуци и чаша айран.

На третия ден за закуска се пие само чаша кафе. Обядът е едно сурово яйце и три големи варени моркова. Вечерята е купичка мюсли и две ябълки“, допълва арменката.

На четвъртия, предпоследен ден, поп певицата пие сутрешно кафе, а след това изяжда чаша кисело мляко с настъргана в него ябълка. Обядът е салата от ряпа и магданоз и ябълки. Вечерята включва 200 г варено говеждо месо и прес ни зеленчуци, пише „Ретро“.

„През петия ден закусвам 2 настъргани моркови, подправени с лимонов сок. Обядът ми е варена риба и чаша доматен сок, а вечерята – салата от прясно зеле, овкусена с лъжичка зехтин“, обяснява звездата и споделя, че най-добрият резултат, който е постигала с режима си, е да свали 10 килограма от раз. И допълва, че просто приемала диетата като начин на живот.

Прегледана: 2571

Коментарите са затворени.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече