Publisher Theme
Art is not a luxury, but a necessity.

Вижте диетата, с която Адел свали 45 килограма (Плюс примерно меню)

Адел се втали неимоверно с помощта на Сиртуин диета, узна nie-jenite.

При нея се приема храна богата на сиртуини и помага да свалите до 3 кг седмично.

Веществото спомага образуването на ензими, които засилват метаболизма и ускоряват изгарянето на калории. Освен това има свойството да възпира различните възпалителни процеси и да предпазва клетките на тялото.

адел диета

Създателите на диетата гарантират нейния успех. Най-хубавото в нея е, че не изключва, а насърчава консумацията на черен шоколад, кафе и червено вино – продукти, отричани в почти всяка диета. Ако и вие искате да отслабнете и обичате тези храни, то това е режимът за вас.

Казват, че диетата включва здравословни, нискокалорични храни и много протеинови, плодови и зелени сокове.

Подобно на всички диети, трудността на диетата Sirtfood означава, че е най-добре да се насърчава като метод за краткосрочни, по-малки загуби на тегло, а не за дългосрочна диета – затова се консултирайте с вашия лекар преди да го предприемате.

Диетата следва едно основно правило. В първите три дни от седмицата се приемат 1000 калории. Позволени са 3 смутита и едно хранене, приготвено от храните в списъка. От четвъртия до последния ден от седмицата се приемат по 1 500 калории. Основните хранения се увеличават до 2, а смутитата стават 2.

Хранителният режим е подходящ за всички, дори за хора с физически натоварена професия. Диетата е тествана върху различни групи от хора. Всеки от тях е загубил по средно 3 кг от теглото си за 7 дни.

Седмица 1: зелено смути за закуска, шепа боровинки за междинно хранене, салата от листни зеленчуци за обяд, с една ябълка, 2 ягоди, червен лук, чаша зелен чай с лимон. Зелено смути за междинно хранене. За вечеря отново зелено смутини с ягоди или къпини, чаша зелен чай с лимон.

Седмици 2 и 3: Кофичка обезмаслено кисело мляко за закуска с 50 гр мюсли и 3-4 ягоди. Междинно хранене: плодова салата с ябълка, портокал и ягоди. Обяд: печена риба, салата от листни зеленчуци, краставици и домати. Зелено смути за междинно хранене. Вечеря: печена пилешка пържола без кожа, с гарнитура от лимец и листни зеленчуци.

Прегледана: 2925

Коментарите са затворени.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече