Publisher Theme
Art is not a luxury, but a necessity.

Как да стопите 10 килограма за 2 седмици с диетата на Желязната лейди

0

Минус 10 кг за две седмици на яйца, грейпфрути, краставици и уиски. За тази диета на Маргарет Тачър се носят легенди, но повечето от тях са пълни с неточности и фактологични грешки.

Истината за режима си Желязната лейди казва на
13 март 1979 г., когато дава крайно любопитно неформално интервю за британския The Sun. В него бъдещият премиер-министър, която в този момент е на 54 години, разказва за своите принципи на хранене и отговаря на деликатни въпроси с типичното за нея желязно самообладание. „Колко сте висока и колко тежите?“ – „Тежа 9,5 стоуна при ръст 5 фута и 5 инча“, което на наш, разбираем език означава „165 см, тегло 60 кг“.

„Не спазвам никакъв особен режим на хранене – признава Маргарет Тачър. – Не пазя диети, просто се старая да не ям много. Не закусвам редовно. Вместо закуската пия черно кафе, към което понякога добавям мляко. Вчера закуската ми се състоеше от един грейпфрут…“, казва тя. „Обожавам шоколад, но ми е трудно да се огранича с едно парче – продължава да разкрива тайните си Тачър. – Но знам, че ако се увлека със сладкото, то веднага ще се отрази на формата на бедрата ми“, допълва легендарната британка.
 
След отпечатването на материала Маргарет Тачър станала обект на разпалени дискусии. Елегантната дама се превърнала в олицетворение на лошото хранене. Само два месеца по-късно – на 4 май 1979 година – Маргарет станала първата жена, избрана за министър-председател на Великобритания, и споровете около хранителния й режим били забравени. Днес личният архив на противоречивата Маргарет буди любопитство и интерес в цял свят. Той бил сортиран и части от него били публикувани още докато тя бе жива.

През 2009 година на бял свят се появил един черен дневник с кожени корици, в който на един пожълтял лист бил записан подробен седмичен план за хранене, а след него и предупреждението: „Не стой на тази диета повече от две седмици.“ Строгият режим носел името „Диетата на Маги“ и включвал консумация на грейпфрут, яйца, черно кафе, чай, бифтек, агнешки ребра и риба. Тази диета се смята за нещо като прародител на нисковъглехидратния режим на д-р Аткинс.
 
„Диетата на Маги“
Закуска (важи за всички дни): 2 яйца, 1 грейпфрут, чаша черно кафе или неподсладен чай
Понеделник
Обяд: 2 яйца и грейпфрут
Вечеря: 2 яйца, салата, 1 добре препечена филия, 1 грейпфрут
Вторник
Обяд: 2 яйца, пресни домати (броят е по желание) и неподсладено кафе
Вечеря: Телешки стек на грил, салата (от домати, краставици, зеле и маслини) и кафе
Сряда
Обяд: 2 яйца, задушен спанак и кафе
Вечеря: Постна телешка пържола на грил, салата (от целина, краставици и домати) и неподсладен чай
Четвъртък
Обяд: 2 яйца, задушен спанак и кафе
Вечеря: 2 яйца, гранулирана извара, добре препечена филия и настъргано зеле
Петък
Обяд: 2 яйца, задушен спанак и кафе
Вечеря: салата с риба, 1 препечена филия и 1 грейпфрут
Събота
Обяд: плодова салата
Вечеря: стек, целина, краставици, домати и кафе
Неделя
Обяд: пиле на грил, салата (домати, моркови, зеле и целина), 1 грейпфрут и кафе
Вечеря: Студено сварено пиле без кожа, домати и грейпфрут

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече