Сега ли ставате, или си мечтаете да сте спали до сега. Но колкото и да ни се иска да си поспиваме до късно и да се събудим просто, защото вече не ни се спи, това няма как да стане.

Сега ли ставате, или си мечтаете да сте спали до сега. Но колкото и да ни се иска да си поспиваме до късно и да се събудим просто, защото вече не ни се спи, това няма как да стане. Все  имаме отговорности и задължения, не можем да зарежем всичко заради миризмата на възглавницата.

И все пак не е приятно да се събудиш сутрин и целият свят да ти е крив, да не ти се говори с никого, да си подут или изобщо да не знаеш къде се намираш поне до обяд.

getting-up-1728x800_c

Има няколко трика, които могат да ви помогнат рано сутрин, за един по усмихнат ден:

Първият номер е да станете по-рано от колкото трябва! Да звучи мазохистко, но има ефект. Когато станете по-рано ще имате време за самите вас-сами със себе си. Ще можете да се подготвите бавно и спокойно за предизвикателствата на деня.

Друга много приятна причина да станете по-рано е да посрещнете изгрева, който ще ви зареди с много положителна енергия. Утринното слънце е най-полезно, някой будисти се хранят само от него.

url

Можете също да отбележите някоя друга задачка, за да имате повече свободно време по обед, когато можете да се видите с някой приятел.

Трудно е да се става толкова рано знам, но ако започнете да си лягате по рано! Звучи ви невъзможно нали, особено след като сте свикнали да гледате филми до късно или да стоите на компютъра си. Просто си наложете да си лягате с 15 минути по-рано всяка вечер докато не си спечелите поне час.

coffee5_zps9d7320fd

Добре ще е да престанете да ядете в леглото пред телевизора, защото така превъзбуждате нервната си система, което води до трудно заспиване.

Купете си будилник, спрете да използвате телефона си! Сложете го далеч от леглото, така че когато звънне да се наложи да станете да го изключите. Когато това се случи не лягайте повече, а бързо бягайте в банята за да се освежите.

o-TIPS-WAKE-UP-IN-THE-MORNING-facebook

Отидете и си направете зелен чай с една лъжичка мед, той е много по силен от кафето. И все пак ако обичате кафе-направете си. След това направете няколко леки упражнения за тонус. Ще видите колко по-добре ще се чувствате, не само сутрин, но и през целия ден (по време на тренировка се отделя хормона на щастието). След това е добре да закусите независимо на каква диета сте.

Желая ви приятен ден!

early-morning-workouts