Когато става въпрос за обслужване в ресторант, всеки има какво да разкаже.  Има и много анекдоти и скечове за сърдити или надменни сервитьори. Никой не обича келнерите, които забравят, че са на работа и се налага да ръкомахате като регулировчик на оживено кръстовище, за да привлечете височайшето им внимание. Тяхната  противоположност - прекалено сервилните сервитьори, които се навират и кръжат в ниски кръгове около масата, също не са приятни. Със сигурност никой не обича мърляви и разгащени момчета, както и момичета с излющен лак и прическа в стил анархия в сеното.  

Оказва се обаче, че и сервитьорите са хора и те на свой ред се дразнят от някои неща. Ето вижте най-неприятните прояви:

Да наблюдавате клиентите на единствената заета маса в ресторанта, много след като работното ви време е приключило и доста след като предпоследната маса се е освободила.

Клиентите, които създават свои собствени ястия. И, което е още по-лошо, не харесват творението си… Боже!

Клиентът да отсъства, когато носим храната му, която е гореща/студена, и поради това да се налага да я връщаме в кухнята да “изчака”.

Пета поредна поръчка на "още хляб".

Компания да дойде в ресторанта 5 минути след като сме затворили, ние да сме достатъчно любезни да ги настаним, и те да поръчат менюто за дегустация.

Смяна на масите повече от два пъти. Един път сам по себе си е достатъчно дразнещ; особено ако сте разместили нещата по нея и масата вече трябва да се преподрежда.

Оплакването от силата на звука, осветлението или нещо друго подобно в ресторанта. Това се случва поне веднъж седмично. Искате да ми кажете, че нещо, което е било идеално за над 1000 души, не е подходящо за вас?

Изяждането на всичко и оплакването после, че то не е било достатъчно добро и не сте го харесали, след като са ви питали дали всичко е било наред.

Забравянето да си платите сметката.

Забравянето, че и сервитьорите са човешки същества.

 

 

Източник Goodlife