Тънката талия винаги е била основен атрибут на женската привлекателност. Днес не носим корсети, с които да се пристягаме, но за щастие има упражнения, които ще ни помогнем да изваем силует като пясъчен часовник.

1. Танц с крака

 

 

Легнете по гръб с ръце долепени до пода.

Вдигнете краката прави под ъгъл 45 градуса. Ръцете, гърба и главата не трябва да се местят.

Бавно наклонете краката надясно, докато мускулите ви позволяват. Важното е краката да остават прави и плътно долепени един до друг.

Върнете краката в изходна позиция.

Без да ги спускате на пода, повторенете движението на ляво.

Направете по 15 наклона на всяка страна като задържате по 2 секунди на всяка страна.

 

2.Разтягане

 

 

Седнете с изправен гръб и разтворени крака.

Вдигнете ръцете, успоредно на пода.

Завъртете торса на 90 градуса.

Опитайте с лявата ръка да докоснете върха на десния крак

Върнете се в началната позиция и се усучете на другата страна.

Повторете 30 пъти във всяка страна, като не забравяте да държите гърба изправен.

 

Усукана преса

 

 

За това упражнение ще ви трябва малка тежест, гири или дори шише вода. Тежестта ще ви помогне да запазите правилната поза и за запазване на правилното разпределенеие на тежестта.

Протегнете напред ръце, държейки тежестта, гърбът издайте назад, краката са сгънати и опират пода.

Усучете горната част на тялото.

Върнете се в начално положение и се усучете на другата страна.

Повторете по 30 пъти на всяка страна.

 

Странична дъска

 

 

Застанете на една страна.
Вдигнете се така, че опората да остане само на крака и длан.
Бавно се върнете в изходно положение. В началото няма да ви е лесно, но упорствайте, целта е да се задържите 8 секунди.
Направете 15 вдигания на всяка страна.