Зелен металик, пищни детайли и показна меланхолия в новата колекция на марката.

"Гучи" стартираха кампанията си за сезон пролет/лято 2016 с фотоси в обществена тоалетна в убийствено цикламено.

Сърцето на всяко парти на отркрито е тоалетната - мястото, където се заплитат възлите на интригата. Във визията на "Гучи" младо момиче се подпира върху сешоара за ръце, намеквайки за драма, която се е разиграла преди минути, пише "Гардиън" в модния си раздел.
Кампанията на "Гучи" е като излязла от клипа на Пълп за "Диско 2000" - всички следи от червило и жестове между героите са стилизирани в меланхоличен ключ.

 

400
За пролет-лято 2016 "Гучи" са извадили на въоръжение блузите с фльонга, дантелени ризи, поли в металик и светещи елементи, характерни за новия им креативен директор Алесандро Мишел.
Бомбърът в металическо зелено вероятно ще се превърне в хит на следващите два сезона, оглеждайте се с едно на ум, вероятно скоро ще го видите и в други хай-енд колекции.

В другите им фотоси, заснети в Берлин, блестящо-зеленото преобладава. Вече го видяхме облечено от Кейт Мос за "Absolutely Fabulous", то игра и съществена роля в истерията, която се разигра около колекцията на Белмен за H&М.

00

 

В друг фотос от кампанията виждаме млад мъж, обут в къси шорти и кепе с понпон на главата, който носи нанякъде паун, докато кара скейтборд.
Рядко антисоциалното поведение се е разигравало с подобна пищност на детайлите.