За да се радвате на дългосрочни резултати, вие трябва да превърнете част от диетата си в постоянен хранителен режим.

Сигурно често ви се случва да се подложите на някаква диета, от която да няма резултат или пък ден след края на хранителния режим се озовахте с чипс в ръка. Вината не е във вас, просто сте се подложили на неподходящата диета.

Всъщност, за да постигнете успех и да загубите тегло успешно, на първо място вие трябва да сте реалисти и да прецените каква диета би била най-подходяща за вас.

puzzled-with-the-weighing-scales

За да се радвате на дългосрочни резултати, вие трябва да превърнете част от диетата си в постоянен хранителен режим.

Това е една от основните причини да не се подлагате на диета, която ви огранича от почти всичко. Ето кои са диетите, които не трябва да спазвате:

1. Не на диетата, която намалява твърде много приема на калории

wrong-diet

Според специалистите всяка диета, която ви кара да консумирате по-малко от 1200 калории на ден, е потенциално опасна. Жените трябва да приемат между 1200 и 1400 калории на ден, дори когато отслабват. В противен случай, през целия ден ще се чувствате изтощени и гадни.

2. Не на диетата, която премахва цяла хранителна група

Подобно ограничение може да ви изиграе много лошо шега. Най-добре търсете баланса и се стремете да се храните здравословно, като от време на време си позволявате дори „волности“.

3. Не на диетата, която не се вписва в начина ви на живот

700-diet-veggies-vegetables-food-eat-weight-loss

Ако имате натоварен график, строгата диета ще ви накара да се чувствате под още по-голямо напрежение. А обикновено в тези моменти човек винаги иска да се храни нездравословно, ето защо има голям шанс да се провалите.

4. Не на диетата, която изисква да консумирате една и съща храна ден след ден

Доброто здраве и щастливия живот се гради на разнообразието. Това се отнася и за диетите. Колкото по еднообразен е един хранителен режим, толкова по-бързо ще се отегчите и ще се откажете.

5. Не на диетата, която е изцяло течна

dietblunders

Дори напитките да отговарят на необходимия ви калориен прием за деня, те могат да забавят вашия метаболизъм и да предизвикат храносмилателни проблеми.

Източник: tialoto.bg